logo forum akademickiej administracji

Jeśli masz ochotę wstąpić w nasze szeregi, serdecznie zapraszamy do współpracy:

  • Można dołączyć do zespołów realizujących projekty;
  • Można zgłosić się do nas z własnym pomysłem dotyczącym dziekanatów i/lub obsługi studenta,
  • Można również zgłosić się do nas bez konkretnego pomysłu – z pewnością znajdziemy płaszczyznę do współpracy.

Innymi słowy, jeśli jesteś pracownikiem uczelni, chcesz mieć wpływ na poprawę wizerunku i pozycji dziekanatów – czy szerzej: administracji uczelnianej – i zależy Ci na usprawnieniu pracy dziekanatów, dołącz do nas :)

Warunki członkostwa

Członkiem zwyczajnym może zostać osoba fizyczna, która jest pracownikiem szkoły wyższej działającej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Aby przystąpić do Forum należy:

  • Złożyć deklarację członkowską, do której należy dołączyć:
  • dowód wpłaty wpisowego w wysokości 10,00 PLN
  • wypełniony formularz RODO (klauzula informacyjna)
  • Po przyjęciu w poczet członków zwyczajnych należy opłacić składkę roczną w wysokości 40,00 PLN (dane do przelewu poniżej)

Wypełnij deklarację członkowską on-line

Członkiem wspierającym mogą być osoby prawne, organizacje lub instytucje interesujące się działalnością Forum, które zadeklarują chęć realizacji lub pomocy w realizacji celów Forum, uiszczą składki i zostaną przyjęte na podstawie deklaracji przez Zarząd FAA. Zainteresowane instytucje prosimy o kontakt na adres: stowarzyszenie@faa.org.pl.

Członkowie Forum mogą zostać ambasadorami FAA na swoich uczelniach. To właśnie do ambasadorów FAA może zwrócić się z pytaniami osoba, która zastanawia się, czy przystąpić do Forum. Informacje o ambasadorach można znaleźć w zakładce Lista członków. Dzięki tej liście osoby zainteresowane mogą dowiedzieć się, kto z ich uczelni lub miasta należy do Stowarzyszenia. Aby zostać ambasadorem osoba, która należy już do Forum, powinna przesłać na adres stowarzyszenie@faa.org.pl formularz zgody na publikację danych (imię, nazwisko, nazwa uczelni) na stronie FAA. Formularz można przesłać jako podpisany skan, albo przekleić jego treść do maila i odesłać tym kanałem.

 Pliki:

  1. Statut Forum Administracji Akademickiej
  2. Ambasador FAA - zgoda na publikację danych

Składki członkowskie można wpłacać na konto:

Forum Administracji Akademickiej
ul. Rakowiecka 24 (gmach SGH, p. 303), 02-521 Warszawa

Nr rachunku bankowego: Bank Pekao 30 1240 2135 1111 0010 8649 5221