Dołącz do nas!
Jeśli masz ochotę wstąpić w nasze szeregi, serdecznie zapraszamy do współpracy:
- Można dołączyć do zespołów realizujących projekty;
- Można zgłosić się do nas z własnym pomysłem dotyczącym dziekanatów i/lub obsługi studenta,
- Można również zgłosić się do nas bez konkretnego pomysłu – z pewnością znajdziemy płaszczyznę do współpracy.
Innymi słowy, jeśli jesteś pracownikiem uczelni, chcesz mieć wpływ na poprawę wizerunku i pozycji dziekanatów – czy szerzej: administracji uczelnianej – i zależy Ci na usprawnieniu pracy dziekanatów, dołącz do nas :)
Warunki członkostwa
Członkiem zwyczajnym może zostać osoba fizyczna, która jest pracownikiem szkoły wyższej działającej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Aby przystąpić do Forum należy:
- Złożyć deklarację członkowską, do której należy dołączyć:
- dowód wpłaty wpisowego w wysokości 10,00 PLN
- wypełniony formularz RODO (klauzula informacyjna)
- Po przyjęciu w poczet członków zwyczajnych należy opłacić składkę roczną w wysokości 40,00 PLN (dane do przelewu poniżej)
Wypełnij deklarację członkowską on-line
Członkiem wspierającym mogą być osoby prawne, organizacje lub instytucje interesujące się działalnością Forum, które zadeklarują chęć realizacji lub pomocy w realizacji celów Forum, uiszczą składki i zostaną przyjęte na podstawie deklaracji przez Zarząd FAA. Zainteresowane instytucje prosimy o kontakt na adres: stowarzyszenie@faa.org.pl.
Członkowie Forum mogą zostać ambasadorami FAA na swoich uczelniach. To właśnie do ambasadorów FAA może zwrócić się z pytaniami osoba, która zastanawia się, czy przystąpić do Forum. Informacje o ambasadorach można znaleźć w zakładce Lista członków. Dzięki tej liście osoby zainteresowane mogą dowiedzieć się, kto z ich uczelni lub miasta należy do Stowarzyszenia. Aby zostać ambasadorem osoba, która należy już do Forum, powinna przesłać na adres stowarzyszenie@faa.org.pl formularz zgody na publikację danych (imię, nazwisko, nazwa uczelni) na stronie FAA. Formularz można przesłać jako podpisany skan, albo przekleić jego treść do maila i odesłać tym kanałem.
Pliki:
Składki członkowskie można wpłacać na konto:
Forum Administracji Akademickiej
ul. Rakowiecka 24 (gmach SGH, p. 303), 02-521 Warszawa
Nr rachunku bankowego: Bank Pekao 30 1240 2135 1111 0010 8649 5221