Sekcja rekrutacyjna
Sekcja Rekrutacyjna
Sekcja rekrutacyjna powstała, by wspierać członkinie i członków FAA w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu rekrutacji na studia, monitorowaniu zmian w przepisach oraz systemach, za pomocą których jest prowadzona rekrutacja. Celem sekcji jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz wspólne działania w zakresie:
- Rekrutacji studentów na wszystkie formy kształcenia, zarówno kandydatów z polskim obywatelstwem jak i cudzoziemców;
- Przygotowania i obsługi systemów rekrutacyjnych, wspólne działanie w celu wprowadzania zmian w ich funkcjonalnościach na poziomie centralnym;
- Wymianę dobrych praktyk i procedur, które mogą pomagać członkom i członkiniom FAA w optymalizacji pracy ich jednostek i unikanie błędów;
- Przygotowywanie propozycji zmian w obowiązujących aktach prawnych oraz opiniowanie projektów w zakresie dotyczącym pracy sekcji.
Sekcja działa poprzez:
- Regularne spotkania poświęcone aktualnym problemom i możliwych zmianach w procesie rekrutacji.
- Wymianę wiedzy i doświadczeń oraz dobrych praktyk na uczelniach.
- Współpracę i inicjatywy oddolne przy tworzeniu i zmianach w przepisach prawnych i procedurach na poziomie ustaleń ogólnopolskich.
Koordynator: Maria Stós