logo forum akademickiej administracji

Sekcja Rekrutacyjna

Sekcja rekrutacyjna powstała, by wspierać członkinie i członków FAA w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu rekrutacji na studia, monitorowaniu zmian w przepisach oraz systemach, za pomocą których jest prowadzona rekrutacja. Celem sekcji jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz wspólne działania w zakresie:

  • Rekrutacji studentów na wszystkie formy kształcenia, zarówno kandydatów z polskim obywatelstwem jak i cudzoziemców;
  • Przygotowania i obsługi systemów rekrutacyjnych, wspólne działanie w celu wprowadzania zmian w ich funkcjonalnościach na poziomie centralnym;
  • Wymianę dobrych praktyk i procedur, które mogą pomagać członkom i członkiniom FAA w optymalizacji pracy ich jednostek i unikanie błędów;
  • Przygotowywanie propozycji zmian w obowiązujących aktach prawnych oraz opiniowanie projektów w zakresie dotyczącym pracy sekcji.

Sekcja działa poprzez:

  • Regularne spotkania poświęcone aktualnym problemom i możliwych zmianach w procesie rekrutacji.
  • Wymianę wiedzy i doświadczeń oraz dobrych praktyk na uczelniach.
  • Współpracę i inicjatywy oddolne przy tworzeniu i zmianach w przepisach prawnych i procedurach na poziomie ustaleń ogólnopolskich.

Koordynator: Maria Stós