logo forum akademickiej administracji

Czym są pliki cookies?

Cookies to dane informatyczne w postaci niewielkich plików tekstowych tworzonych przez serwery WWW, które następnie są wysyłane do przeglądarki internetowej i zapisywane na dysku po stronie użytkownika.
Do czego nasz serwis używa cookies?

Plików cookies używamy w celu:

  • dopasowania zawartości serwisu do preferencji użytkownika
  • prowadzenia anonimowych statystyk odwiedzin serwisu
  • optymalizacji serwisu do przeglądarki internetowej, w której jest uruchamiany po stronie użytkownika
  • optymalizacji wyświetlania banerów reklamowych

Rodzaje plików cookies używane w naszym serwisie.

sesyjne - to rodzaj cookies tymczasowych, które są przechowywane w przeglądarce użytkownika aż do momentu zamknięcia sesji lub wyłączenia przeglądarki 
stałe - to pliki cookies, które są przechowywane po stronie użytkownika aż do czasu ich wygaśnięcia który może być różny dla różnych cookies lub do momentu ręcznego usunięcia ich z urządzenia przez użytkownika.

W jaki sposób usunąć pliki cookies?

Pliki cookies z reguły są zapisywane w miejscu wskazanym przez przeglądarkę internetową. Użytkownik może skonfigurować swoją przeglądarkę w sposób zgodny z własnymi preferencjami odnośnie plików cookies. Może je zablokować lub permanentnie usunąć.

Sposób zarządzania plikami cookies i metody ich usuwania są zależne od producenta przeglądarki internetowej. Poniżej przedstawiamy metody zarządzania plikami cookies dla najpopularniejszych przeglądarek rekomendowane przez ich producentów:
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Chrome
Opera

Jednocześnie informujemy, że ograniczenia w stosowaniu plików cookies mogą wpłynąć na działanie niektórych funkcjonalności naszego serwisu.

Klauzula Informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informujemy, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Forum Administracji Akademickiej, 02-521 Warszawa, ul. Rakowiecka 24 (gmach SGH).
  2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Stowarzyszeniu: e-mail: iod@forum-dziekanatow.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nabycia i korzystania z praw członka Stowarzyszenia, na podstawie art. 6 ust 1 pkt e) i/lub f) RODO;
  4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnione przez Stowarzyszenie osoby realizujące czynności związane z działalnością statutową Stowarzyszenia;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany do archiwizacji tego typu dokumentów zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa wewnętrznego obowiązującego w Stowarzyszeniu;
  6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w przypadkach i na warunkach określonych w RODO;
  7. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych, prawo ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w przypadkach i na warunkach określonych w RODO;
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania;
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom i państwom trzecim;
  10. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem niezbędnym do przyjęcia w poczet członków Stowarzyszenia. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa przyjęcia.