logo forum akademickiej administracji

Program seminarium praktycznego w Toruniu

Program seminarium praktycznego w Toruniu

Zapraszamy do zapoznania się z programem.

Z

Program – plik do pobrania

8.00 – 9.00 – rejestracja uczestników

9.00 – Otwarcie seminarium

Powitanie gości –  Kanclerz UMK dr Tomasz Jędrzejewski

 9.10 – 10.40 Sesja: współpraca jednostek uczelni

  • Wykład otwierający seminarium: Wyzwania symetrii – dr hab. Radosław Sojak, prof. UMK, Dziekan Wydziału Humanistycznego, UMK Toruń

  •  „Od rekrutacji do dyplomu” – formy wsparcia dziekanatów w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu mgr Barbara Mikulska, Dyrektor ds. Studentów i Organizacji Kształcenia, UMK Toruń

  • O potrzebie współpracy dziekanatów szkół wyższych SGH, Katarzyna Górak-Sosnowska, Prezes Stowarzyszenia Forum Dziekanatów

  • Organizm wspólny, czyli o tym jak stworzyłyśmy zespół, w którym wszystkie ogniwa są połączone ze sobą mgr Monika Kawałek, kierownik Działu Nauczania, Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi

  • Współpraca Administracji Centralnej Uczelni z dziekanatami na przykładzie Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej mgr Anna Chrzanowicz, kierownik dziekanatu Wydziału Elektrycznego i mgr Beata Dobrzeniecka, kierownik dziekanatu Wydziału Mechatroniki, Politechnika Warszawska

  • Rzecznik akademicki UMK. W czym mogę pomóc? dr Bartłomiej Chludziński, Rzecznik Akademicki UMK Toruń

Prowadzenie: mgr Anna Mielczarek-Taica

10:40 – 11.00– przerwa na kawę

11.00– 12.30 Sesja: Ustawa 2.0 – nowe wyzwania

  • Zarządzanie projektem naukowo-badawczymwspółpraca z kierownikiem projektu

dr Adrian Wójcik, Prodziekan ds. Nauki Wydział Humanistyczny, UMK Toruń

  • Szkoły doktorskie – nowe wyzwanie dla administracji dr hab. Tomasz Szlendak, Dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych na UMK oraz Toruńskiej Szkoły Nauk

o Społeczeństwie, Edukacji, Nauce i Technologii, UMK w Toruniu

Prowadzenie: mgr Barbara Dygalska

12.30 – 12.45– przerwa na kawę

12.45 – 14.15 Sesja: współpraca w dziekanacie w kontekście przepisów Ustawy 2.0

Prowadzenie: mgr Barbara Polaszek

14.15 – 15.00 – przerwa obiadowa

15.00 -16.15 Sesja: współpraca z Centralą – jak ułatwić pracę w dziekanacie?

mgr Marcin Drozd, Kierownik projektu ds. wdrożenia systemu USOS, Politechnika Warszawska

  • Czy informatyzacja musi wiązać się ze wzrostem pracy?mgr Tomasz Piontek, kierownik Pracowni Komputeryzacji Administracji Uczelni, UMK Toruń

Prowadzenie: mgr Anna Krawczyk

16.15 -16.35 Sesja z Coachem

Praca w stresie. Jak budować swoją efektywność osobistądr Magdalena Kalińska, Katedra Doskonałości Biznesowej, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, UMK Toruń

16:35-16.45 Podsumowanie i plany na przyszłość – prof. SGH, Katarzyna Górak-Sosnowska,

prezes Stowarzyszenia Forum Dziekanatów i mgr Anna Mielczarek-Taica UMK Toruń