logo forum akademickiej administracji

Filtruj po autorach: Wyczyść filtrowanie
Webinar: Trudny interesant na uczelni – aspekty prawne, 26 czerwca 2025, godz. 13:00, online

18

CZE

18.06.2025
Webinar: Trudny interesant na uczelni – aspekty prawne, 26 czerwca 2025, godz. 13:00, online

Zapraszamy na drugi z cyklu webinarów dotyczących trudnych sytuacji na (...)

Webinar: Zarządzanie sytuacjami trudnymi i niebezpiecznymi na uczelni | 25 czerwca 2025, godz. 13:30

12

CZE

12.06.2025
Webinar: Zarządzanie sytuacjami trudnymi i niebezpiecznymi na uczelni | 25 czerwca 2025, godz. 13:30

Webinar: Zarządzanie sytuacjami trudnymi i niebezpiecznymi na uczelni | 25 (...)

kubieta zastanawiająca się na zielonym tle

22

KWI

22.04.2024
Będący - I co dalej?

Niecałe dwa tygodnie temu zakończyliśmy konsultacje środowiskowe dotyczące (...)

Jak wdrożyć e-Doręczenia na uczelni? Seminarium praktyczne

17

WRZ

17.09.2023
Jak wdrożyć e-Doręczenia na uczelni? Seminarium praktyczne

W połowie grudnia czeka nas zmiana w zakresie sposobu doręczania decyzji (...)

Warsztaty Microsoft „Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji na uczelniach” 1.09.2023

20

SIE

20.08.2023
Warsztaty Microsoft „Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji na uczelniach” 1.09.2023

Jedną z deklaracji złożonych podczas Forum Pracowników Administracji Uczelni (...)

Teczka akt osobowych studenta: a może tak?

10

SIE

10.08.2023
Teczka akt osobowych studenta: a może tak?

Od czasu OSeTu zastanawiamy się nad zawartością teczki akt osobowych (...)

Okrągły Stół e-Teczkowy: systemowo ku cyfryzacji teczki studenta

22

LIP

22.07.2023
Okrągły Stół e-Teczkowy: systemowo ku cyfryzacji teczki studenta

21 lipca odbyło się pierwsze spotkanie dotyczące elektronicznej teczki (...)

BE50: czy archiwizacja dokumentacji przebiegu studiów musi trwać pół wieku?

16

LIP

16.07.2023
BE50: czy archiwizacja dokumentacji przebiegu studiów musi trwać pół wieku?

Przygotowujemy się do spotkania poświęconego elektronicznej teczce studenta. (...)

Raport: Co zostało po pandemii? Ocena pracy hybrydowej przez pracowników administracji szkół wyższych

18

STY

18.01.2023
Raport: Co zostało po pandemii? Ocena pracy hybrydowej przez pracowników administracji szkół wyższych

Mijają trzy semestry, od kiedy większość uczelni zdecydowała się wrócić do (...)

Nowa książka: Administracja uczelni w dobie pandemii

20

MAJ

20.05.2022
Nowa książka: Administracja uczelni w dobie pandemii

Ponoć wszystko dobre, co się dobrze kończy. To ostatnia, piąta książka z (...)

E-doręczenia: czy jesteśmy gotowi?

12

MAJ

12.05.2022
E-doręczenia: czy jesteśmy gotowi?

Temat e-doręczeń powrócił nagle i to z dużą dozą nadziei, biorąc pod uwagę (...)

Nosimy, czy nosić możemy? Maseczki w zmienionym rozporządzeniu

19

PAŹ

19.10.2021
Nosimy, czy nosić możemy? Maseczki w zmienionym rozporządzeniu

Czasami, gdy zaprzyjaźnieni pracownicy dziekanatów mówili mi, że w ich (...)